Mta_22 Startet 22.Februar.2019 Link til dette innlegget Startet 22.Februar.2019 Dere som eier/har kjørt en av disse: hvordan er komfort for fører og passasjer? Ville i utgangspunktet tenkt at man sitter best og lunest bak skjermen i BR, men jeg synes sikten virker dårlig pga. de tjukke sprossene i vindskjermen. Er det lunt og greit på fører- og passasjerplass i CC? Ser også ut til at passasjerstol i CC er bedre enn i BR? Sitér dette innlegget Link to post
Ravis Svart 3.April.2019 Link til dette innlegget Svart 3.April.2019 Har C61 Daycruiser. Brukte ikke kalesjen en eneste gang fordi vi satt så godt beskytta bak vindskjermen. Vinden passerer over hodet. Dette er en utrolig behagelig båt å kjøre. Lite lyd og knirk og diverse lyder forekommer ikke. Motor på tomgang er knapt hørbart. Stortrives med denne. Skulle bare ønske jeg hadde råd til C76 heller :) Sitér dette innlegget Link to post
Kalle Well Svart 3.April.2019 Link til dette innlegget Svart 3.April.2019 En kompis av meg har akkurat kjøpt C61 bowrider. Får den på sjøen på fredag så må ut en tur og teste den på lørdag ? Jeg har selv C76 og derfor endte han opp med denne..Hehe.. Min skal utpå neste helg ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.