Jump to content

Edit History

fjordgrynt

fjordgrynt

Et veldog godt tips. er å tappe ut gearoljen. Ser den ut som noe annet enn gearolje, skal man være litt på vakt. Jeg skifter olje på Fjordgrynt hver vår, og det første som kommer ut er noe grålig gørr  - som jeg regner med er fjorårets harde kjør over slake sommerdønninger - rett og slett støv fra tannhjulene. Men alt over skal se ut som olje. Og vann skal det ihvertfall ikke være - 

fjordgrynt

fjordgrynt

Et veldog godt tips. er å tappe ut gearoljen. Ser den ut som noe annet enn gearolje, skal man være litt på vakt. Jeg skifter olje på Fjrodgrynt hver vår, og det første som kommer ut er noe grålig gørr  - som jeg regner med er fjorårets harde kjør over slake sommerdønninger - rett og slett støv fra tannhjulene. Men alt over skal se ut som olje. Og vann skal det ihvertfall ikke være - 

fjordgrynt

fjordgrynt

Et veldog godt tips. er å tappe ut gearoljen. Ser den ut som noe annet enn gearolje, skal man være litt på vakt. Jeg skifter olje på Fjrodgrynt hver vår, og det første som kommer ut et noe grålig/brunt gørr  - som jeg regner med er fjorårets harde kjør over slake sommerdønninger - rett og slett støv fra tannhjulene. Men alt over skal se ut som olje. Og vann skal det ihvertfall ikke være - 

• Create New...