Dani1337 Startet 27.Februar.2019 Link til dette innlegget Startet 27.Februar.2019 Heisann, jeg trenger hjelp til å identifisere denne seieren!?!? Er det noen her som kan se hvilket type/produsent/merke seilbåt dette er? Og er dette en grei seiler for en som ikke har hatt mast på båten sin før ? På forhånd takk. Mvh Dani Hansen Sitér dette innlegget Link to post
ToreSB Svart 27.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2019 Ligner på en Draco Summerwind. Enkel og fin seilbåt som passer for nybegynnere. Men som alle båter som har blitt en del år gamle blir det for litt vedlikeholdsarbeid. Sitér dette innlegget Link to post
Dani1337 Svart 27.Februar.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2019 Ja den er ribbet innvendig, kjøper den som et prosjekt. Takk for svar ?? nå har eg referanser å Google ? Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 27.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2019 Du kan også google Trisskryssare. Det er samme båten. Pelle Peterson design. (Maxi, Volvo P 1800 og en haug andre ting). Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 27.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2019 Draco Summerwind 24. Pleier å dukke opp på finn.no ganske regelmessig så da kan du samle annonser/bilder så du har noen referanser hvis du skal bygge opp interiøret på nytt. Mtp penger så ligger disse som regel i en prisklasse som tilsier at det må være mye å spare på å kjøpe en båt som allerede har innredning, men om en har tilgang på billige materialer og er glad i møbelsnekring så kan jo prosjekt være ett mål i seg selv. Sitér dette innlegget Link to post
Dani1337 Svart 27.Februar.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2019 Går siste året på Byggteknikk, så tenkte å prøve ferdigheter på resturasjon av denne båten da ??? har allerede planer å skisser i pannelappen, blir ingenting originalt, så bryr meg ikke så mye om hvordan de ser ut originalt. Men va greit å se hvordan de kom den gang ? takk for hjelpen??? supert Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.