Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Seatronic har Pumpehus til 1100kr, men så koster jo et nytt dass ikke så mye mere. Komplett Jabsco kompakt koster vel 16-1700kr. Men så finnes det andre merker også som er billigere.  Ser enkelte har kjøpt på Biltema. Men jeg aner ikke hvordan kvaliteten er, om du skal ha manuelt dass da. 

Kjellg

Kjellg

Seatronic har Pumpehus til 1100kr, men så koser jo et nytt dass ikke så mye mere. Komplett Jabsco kompakt koster vel 16-1700kr. Men så finnes det andre merker også som er billigere.  Ser enkelte har kjøpt på Biltema. Men jeg aner ikke hvordan kvaliteten er, om du skal ha manuelt dass da. 

Kjellg

Kjellg

Seatronic har Pumpehus til 1100kr, men så koser jo et nytt dass ikke så mye mere. Komplett Jabsco kompakt koster vel 16-1700kr. Men så finnes det andre merker også som er billigere.  Ser enkelte har kjøpt på Biltema. Men jeg aner ikke hvordan kvaliteten er, om du skal ma manuelt dass da. 

Kjellg

Kjellg

Seatronic har Pumpehus til 1100kr, men så koser jo et nytt dass ikke så mye mere. Komplett Jabsco kompakt koster vel 16-1700kr. Men så finnes det andre merker også som er billigere.  Ser enkelte har kjøpt på Biltema. Men jeg aner ikke hvordan kvaliteten er. 

• Create New...