Jump to content

Edit History

Nortonis Havulk

Nortonis Havulk

Trenger ikke mobilnett, bruker offline kart, opecpn, embark, navionics støtter det. Man laster ned karta på nettbrettet, så er det vel GPS på de fleste nettbrett selv om ikke det er mobilnett/simkort. 

Jeg har kun nylig fått nettbrett med simkort, men tok det ut og satte det i en 4g router heller og bruker det i båten. 

Jeg trenger ikke WiFi eller mobil sim i for og bruke mine kart på mitt samsung 10.5 tommers nettbrett. 

Nortonis Havulk

Nortonis Havulk

Trenger ikke mobilnett, bruker offline kart, opecpn, embark, navionics støtter det. Man laster ned karta på nettbrettet, så er det vel GPS på de fleste nettbrett selv om ikke det er mobilnett/simkort. 

Jeg har kun nylig fått nettbrett med simkort, men tok det ut og satte det i en 4g router heller og bruker det i båten. 

Jeg trenger ikke WiFi eller mobil sim i for og bruke mine kart. 

Nortonis Havulk

Nortonis Havulk

Trenger ikke mobilnett erk. Bruker offline kart, opecpn, embark, navionics støtter det. Man laster ned karta på nettbrettet, så er det vel GPS på de fleste nettbrett selv om ikke det er mobilnett/simkort. 

Jeg trenger ikke WiFi eller mobil sim i for og bruke mine kart. 

• Create New...