Lina III Startet 1.Mars.2019 Link til dette innlegget Startet 1.Mars.2019 Hei Jeg ser at mine drev ikke står helt likt selv om indikatorene på dashbordet viser samme tallverdi. Eksempelvis kan indikatoren for babord drev vise 0, mens indikatoren for styrbord drev viser -2 for at drevene skal stå helt likt/parallelt. Dette er noe jeg observerer nå når båten står på land. Regner med at dette har lite praktisk betydning, men er det noen som vet om det er mulig å kalibrere dette på noen måte slik at det blir riktig? Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 1.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2019 Justeres på giveren på drevet kjør begge drevne max ned still så giveren likt de blir ofte forskjellige på grunn av mye skjell og gror på plastskinna til giveren Sitér dette innlegget Link to post
Lina III Svart 4.Mars.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2019 Takker for svar. Hvor på drevene sitter denne giveren? Jeg kan ikke huske å ha sett noen giver på selve drevet.......? Sitér dette innlegget Link to post
Lina III Svart 20.Februar.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2020 Jeg løfter frem denne igjen da jeg også nå i år observerer det samme, dvs at DPH-A drevene ikke står helt likt selv om indikatorene på dashbord viser samme tallverdi. Jeg klarer ikke å se at det er en giver på en plastskinne slik "mawilu" tipser om ? Er det noen som har noe erfaring med dette, og hvordan drev/indikatorer eventuelt kan kalibreres? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.