Sjeldenutpå Startet 3.Mars.2019 Del på Facebook Startet 3.Mars.2019 Er ganske fornøyd med biltemakikkerten, men nå er gummien man setter rundt øyet ødelagt. Kan dette kjøpes ein plass og byttes? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Hulda Svart 3.Mars.2019 Del på Facebook Svart 3.Mars.2019 Hadde du sagt fra for et år siden, kunne du fått en øyegummi av meg. Den ene gummien min røk, så jeg dumpet kikkerten og fikk en maken ny i bursdagspresent. Altså hele kikkerten. Du må være tidligere ute. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 3.Mars.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mars.2019 Ja dette var klønete av meg. Men eg reknar med at nr2 ryk i det ila sesongen, så eg bør nok få tak i to stk. Eg har ikkje forska på det, men håper at det er laga slik at det er greit å bytte. ..vist eg får tak i nye. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Guest Thostr Svart 3.Mars.2019 Del på Facebook Svart 3.Mars.2019 Ebay. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 3.Mars.2019 Del på Facebook Svart 3.Mars.2019 Tror de bare er å tre over. Disse gummigreiene og kompassene er svakheter med disse kikkertene. Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 3.Mars.2019 Del på Facebook Svart 3.Mars.2019 @Sjeldenutpå ...har du sendt en Epost til Biltema og spurt hva de foreslår..? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 3.Mars.2019 Del på Facebook Svart 3.Mars.2019 Code0 skrev 2 minutter siden: @Sjeldenutpå ...har du sendt en Epost til Biltema og spurt hva de foreslår..? Garantert: Kjøp ny kikkert. Om henvendelsen i det heletatt blir besvart. Bortkastet mail :-) Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 3.Mars.2019 Del på Facebook Svart 3.Mars.2019 https://www.ebay.com/itm/5-Sizes-Binocular-Rubber-Eye-Cup-Eye-Guard-Eye-Shield-Microscope-Telescope/302369797492?hash=item4666a4f574:m:m1KtRrrz0_00Vbsy7ybLEdQ:rk:1:pf:1&frcectupt=true Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 3.Mars.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mars.2019 Såg eg fekk fleire treff på ebay ja ?? blir vel til å demontera og sjå kva eg treng, og om eg finn liknande der. Kaaan sjølvsagt stikka innom BT og høyra med de, men annser det som liten sjans. De har kvitteringshysteri. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
lurvetass Svart 4.Mars.2019 Del på Facebook Svart 4.Mars.2019 Har samme kikkerten med samme problem. Synd for den er helt fin ellers og autofokusen fungerer fint. Fint med en oppdatering etterhvert om du finner noe som passer- Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Hulda Svart 4.Mars.2019 Del på Facebook Svart 4.Mars.2019 Istemmer, ser frem til oppdatering. Så får ungene problemer hva de skal finne på i bursdagspresent neste gang øyegummien ryker. Da blir det vel samme som til jul, whisky. Akk, ja. Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 5.Mars.2019 Del på Facebook Svart 5.Mars.2019 Hulda skrev for 20 timer siden: samme som til jul, whisky. Akk, ja. Da hadde jeg jaggu lagt meg i selen for å skaffe gummi selv,og blokkert den løsningen... Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 5.Mars.2019 Del på Facebook Svart 5.Mars.2019 (redigert) Hadde samme kikkerten og samme problem. Leverte den tilbake og kjøpte Steiner. Mye bedre optikk/bilde, så veldig fornøyd med det. Redigert 5.Mars.2019 av Maika (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 5.Mars.2019 Del på Facebook Svart 5.Mars.2019 Steiner'n kostet ikke mer enn en tusing? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 5.Mars.2019 Del på Facebook Svart 5.Mars.2019 Ikke på 1 April en gag, Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Jannmar Svart 5.Mars.2019 Del på Facebook Svart 5.Mars.2019 (redigert) Sjeldenutpå skrev On 3.3.2019 at 22.29: Såg eg fekk fleire treff på ebay ja ?? blir vel til å demontera og sjå kva eg treng, og om eg finn liknande der. Kaaan sjølvsagt stikka innom BT og høyra med de, men annser det som liten sjans. De har kvitteringshysteri. Har prøvd med mail til Biltema. Det gjaldt ikke kikkert men lanterner. Det gikk ikke bra. Tok med lanternene direkte til butikken. Det gikk veldig bra. Ingen problemer. Men du må ha kvittering. Redigert 5.Mars.2019 av Jannmar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 5.Mars.2019 Del på Facebook Svart 5.Mars.2019 Det blir vel som å sammenligne Trabant med Rolls. Sitér dette innlegget Link to post
lurvetass Svart 5.Mars.2019 Del på Facebook Svart 5.Mars.2019 Egentlig fint med sånne småproblemer før båtpussen starter. Og topp med humor fra Hulda Men er jo synd å kaste en helt ok kikkert på grunn av en sånn teit bagatell. Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Maika Svart 5.Mars.2019 Del på Facebook Svart 5.Mars.2019 Hulda skrev 43 minutter siden: Det blir vel som å sammenligne Trabant med Rolls. Ja, og jeg gjetter på at du ikke hadde lyst til å fly med Trabant-motorer, så like greit å skaffe seg skikkelig saker;) Vi snakker tross alt ikke om millioner. Selv om en Steiner koster litt mer, så får du en kikkert som sannsynligvis varer mye lenger og gjør jobben mye bedre, så jeg er glad jeg "byttet". Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.