Jump to content

Edit History

LALUNA II

LALUNA II

Er nok en klok avgjørelse
med tanke på tidspresset du har på å få den hjem innenfor 14 dager så er det ikke godt å si når det dukker opp det vinduet du trenger for å ta  båten opp ..
Som det ser ut nå er det nok å glemme denne helgen altfor ustabilt :diving: ....jeg ville heller ikke gamblet på tur da ...men man vet aldri ...plutselig så er været der men da må man ha tid til stikke der og da ..:pray:

LALUNA II

LALUNA II

med tanke på tidspresset du har på å få den hjem innenfor 14 dager så er det ikke godt å si når det dukker opp et vinduet som kan virke trygt å ta båten opp ..
Som det ser ut nå er det nok å glemme denne helgen altfor ustabilt :diving: ....jeg ville heller ikke gamblet på tur da ...men man vet aldri ...plutselig så er været der men da må man ha tid til stikke der og da ..:pray:

LALUNA II

LALUNA II

med tanke på tidspresset du har på å få den hjem innenfor 14 dager så er det ikke godt å si når det dukker opp et vinduet som kan virke trygt å ta båten opp ..
Som det ser ut nå er det nok å glemme denne helgen altfor ustabilt :diving: ....jeg ville heller ikke gamblet på tur da ...men man vet aldri ...pluselig så er været der men da må man ha tid til stikke der og da ..:pray:

• Create New...