LALUNA II Svart 6.Mars.2019 Del på Facebook Svart 6.Mars.2019 (redigert) Er nok en klok avgjørelse med tanke på tidspresset du har på å få den hjem innenfor 14 dager så er det ikke godt å si når det dukker opp det vinduet du trenger for å ta båten opp .. Som det ser ut nå er det nok å glemme denne helgen altfor ustabilt ....jeg ville heller ikke gamblet på tur da ...men man vet aldri ...plutselig så er været der men da må man ha tid til stikke der og da .. Redigert 6.Mars.2019 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Snerken Svart 6.Mars.2019 Del på Facebook Svart 6.Mars.2019 Tror jeg hadde ringt TT-Transport i Mandal og tatt den på trailer til Hummersåk. Da kan du stort sett gå innaskjærs resten. Med tanke på bensinforbruk vil ikke de 8-10.000 utgjøre store forskjellen.:) Sitér dette innlegget Link to post
Snerken Svart 6.Mars.2019 Del på Facebook Svart 6.Mars.2019 Og der så jeg at du allerede hadde bestemt deg for trailer. Høres fornuftig ut med tidspress og årstid. Og gratulerer med ny båt.:) Sitér dette innlegget Link to post
Mr_Stian Svart 7.Mars.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mars.2019 Det ble lastebiltransport ja. Blir hentet i morgen så nå bare gleder jeg meg til å få båten hjem. Skal bli spennende å gå fra 25 fots plast snekke med 6 knop fart til 30 fots båt å 32 knop! :) Sitér dette innlegget Link to post
Vesterskog Svart 7.Mars.2019 Del på Facebook Svart 7.Mars.2019 2 hours ago, Mr_Stian said: Det ble lastebiltransport ja. Blir hentet i morgen så nå bare gleder jeg meg til å få båten hjem. Skal bli spennende å gå fra 25 fots plast snekke med 6 knop fart til 30 fots båt å 32 knop! :) For erfaringen , vil du dele hva du betaler for den transporten? Trenger jo ikke si noe om hvem det er, om du ikke vil. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.