Torsen67 Startet 4.Mars.2019 Link til dette innlegget Startet 4.Mars.2019 (redigert) Som topic sier. Er første gang jeg trenger dette og har null erfaring.. Redigert 4.Mars.2019 av Torsen67 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 4.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2019 Vurderer du propellakselfett I stedet for Ipad??? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Hulda Svart 4.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2019 (redigert) index skrev 2 minutter siden: Vurderer du propellakselfett I stedet for Ipad??? Strykes på skjermen for å hindre innsyn. Bruker ikke utstyr uten GPS. Forsvinner mobildekningen har du null navigasjon uten GPS-mottaker. Redigert 4.Mars.2019 av Hulda (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 4.Mars.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2019 (redigert) Hvordan i helv.. havnet denne teksten her?! Dette var noe jeg skrev i forrige uke :-) TEKST ER NÅ REDIGERT! Redigert 4.Mars.2019 av Torsen67 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 4.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2019 Torsen67 skrev 4 minutter siden: Hvordan i helv.. havnet denne teksten her?! Dette var noe jeg skrev i forrige uke :-) TEKST ER NÅ REDIGERT! Altså, er du ute etter fett eller GPS? Er det fett så kan du bruke hva som helst som er vannfast. Biltema, utmerket. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 4.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2019 Sjøvannsbestandig grease. Som regel merket EP-2, AP-2 eller lignende. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
navid Svart 4.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2019 Det må være lithium grease. (Som er vannfast). Ellers er merket ett fett. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 5.Mars.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2019 Så da kan denne brukes? Litiumfortykket står det. Men lukter den fælt? https://www.biltema.no/bilpleie/smoremiddel/fett/universalfett-2000036390 Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 5.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2019 (redigert) Nei, det fettet er ikke vannfast. Sjekk 30-548. Du er ikke ute etter 'kulelagerfett', men 'glidelagerfett'. Lukt? Du skal jo bare bruke noen få gram i året på pakkboksen, nedi der. Ikke anbefalt til daglig bruk i armhulene :-) Redigert 5.Mars.2019 av Hulda (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 6.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2019 (redigert) Dette er knall bra, greit til mye annet også. https://www.biltema.no/batutstyr/batmotor/motorpleie/motorolje/propellakselfett-2000017672 Redigert 6.Mars.2019 av Inter 9000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.