Coronet dc 21 Startet 5.Mars.2019 Link til dette innlegget Startet 5.Mars.2019 Hei, lurer på hvordan jeg skrur ned turtallet på min Volvo Penta D3 190. Det rykker sånn når jeg skal bytte gir. Også går den veldig raskt i den laveste farten. Sitér dette innlegget Link to post
Ronnyed Svart 5.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2019 Hva er tomgangsturtallet da? Sitér dette innlegget Link to post
Coronet dc 21 Svart 5.Mars.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2019 Usikker, det må jeg få sjekket. Men er det typ en skru jeg kan skru på for å endre tomgangsturtallet? Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 5.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2019 Denne motoren har vel common rail innsprøyting og da er jo det hele computerstyrt. Det sak slå litt når en Konkobling går i inngrep om det nå er drev eller ger med mekanisk kobling du har. Et mykt girskift tyder jo på at noe er utslitt. Sitér dette innlegget Link to post
Ronnyed Svart 5.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2019 At båten går fort på tomgang har mest med hvilken propell som står på. Min gjør 4,7knop på tomgang. Sitér dette innlegget Link to post
Coronet dc 21 Svart 5.Mars.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2019 Det forklarer alt! Har F7 propeller. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.