Dr.blind Startet 7.Mars.2019 Link til dette innlegget Startet 7.Mars.2019 Hei Noen som har erfaring med Trådløs radar? Er det pålitelig? Vurderer nytt opplegg med Axiom og quantum radar, men frista lite og trekke ny radar kabel Sitér dette innlegget Link to post
Princess V48 Svart 7.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2019 Jeg kjøpte i fjor! Kjempe fornøyd, fungerer prikkfritt? Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 7.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2019 Har trådløs quantum radar og den har fungert prikkfritt til nå. Kan anbefales Sitér dette innlegget Link to post
TerjeFjern Svart 7.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2019 Har Axiom 12 ‘’ og quantum trådløs radar selv. Hele pakka fungerer utmerket og kan anbefales Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 7.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2019 (redigert) Har snakket med flere som har det og alle skryter veldig av den. Har faktisk ikke hørt en eneste som klager, så dette skal virke Redigert 7.Mars.2019 av Kjellg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 7.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2019 @Euklid kjøpte vel første generasjon av disse, og brukte den halve jorden rundt. Tror han var fornøyd Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Euklid Svart 8.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2019 17 hours ago, Bjørn Løvjomås said: @Euklid kjøpte vel første generasjon av disse, og brukte den halve jorden rundt. Tror han var fornøyd Jepp, fungerer som juling. Lavt strømforbruk, plukker opp det meste. Mener å erindre at jeg ved et par anledninger måtte slå strømmen til radaren av og på for å få den til å våkne, men dette var med ganske ekstrem bruk, der den gjerne var på en del uker i slengen – og med en tidlig versjon av programvaren. Vi har i lange perioder hatt den på i spareblussmodus med alarm gjennom nettene hver eneste natt, samtidig som solcellepanelene har stått for all strømforsyning; tror det har vært en reell sikkerhetsforbedring å ha radar som bruker så lite strøm at den bare kan stå på. Sitér dette innlegget Link to post
Dr.blind Svart 8.Mars.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2019 Tøft! Takk alle mann! Da har jeg bestilt meg Axiom med RMK-10 og Quantum radar :D Sitér dette innlegget Link to post
Lady H Svart 7.April.2019 Link til dette innlegget Svart 7.April.2019 Er det mulig å koble radaren mot pc og evt på kartprogram med radar ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.