Tor Arild Startet 10.Mars.2019 Link til dette innlegget Startet 10.Mars.2019 Som emnetittel sier: Jeg lurer på hva som er best til å feste led-list i motorrom. Motorrommet har perforerte metallplater, og jeg har ønsket å få mer lys. Har derfor montert men ikke festet på veggen slik fleksibel led-list på rull. Jeg tenker enten en dobbeltsidig tape som tåler fukt/kulde/varme eller Bruke Tec7 og bare litt malertape (papirtape) for å holde listen på plass inntil Tec7 herder. Har brukt en svært solid dobbeltsidig tape utendørs for holder til båtshake. Sitter som bare det, men husker ikke navnet. Tror Tec7 blir veldig bra, men veldig klinete å jobbe med i trangt motorrom og 3meters led-list. Noen som har erfaring fra eget motorrom? Mvh Tor Arild Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 10.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2019 Hva med noen strips? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Tor Arild Svart 10.Mars.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2019 @Lars H., det tror jeg ikke blir så bra. Det er en fleksibel lyslist på rull. Vil vel henge veldig. Tror jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 10.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2019 Finnes mye fine alu profiler med tilhørende festeklips å tre de i da. Finnes i teak også, tror det var båtsystem som hadde. Kan jo lage selv også. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.