Jump to content

Edit History

Lars H.

Lars H.

Min høytrykksspyler vil heller ikke suge selv om det står at den er selvsugende i papirene. Min løsning for vask av båten om våren før vannet er satt på i havnen, er en bøtte med varmt vann for så å spyle bort såpevannet med en Jabsco Par-Max4 spylepumpe og et litte batteri. Godt lunkent vann tar jeg med meg hjemmefra på noen 25 liters dunker jeg har fra jeg drev med litt vinlegging. En slik pumpe gir godt med vann, men sløser ikke så mye med vannet som en høytrykksspyler. Pumpen starter nå jeg trykker inn håndtaket på spylehåndtaket. Den kan gi opp til 14,4 liter/min.

image.png.bb0e43d26e5da2744d92cc96ccb749e7.png

Lars H.

Lars H.

Min høytrykksspyler vil heller ikke suge selv om det står at den er selvsugende i papirene. Min løsning for vask av båten om våren før vannet er satt på i havnen, er en bøtte med varmt vann for så å spyle bort såpevannet med en ParMax4 spylepumpe og et litte batteri. Godt lunkent vann tar jeg med meg hjemmefra på noen 25 liters dunker jeg har fra jeg drev med litt vinlegging. En slik pumpe gir godt med vann, men sløser ikke så mye med vannet som en høytrykksspyler. Pumpen starter nå jeg trykker inn håndtaket på spylehåndtaket.

image.png.bb0e43d26e5da2744d92cc96ccb749e7.png

• Create New...