Jump to content

Edit History

Quattro

Quattro

Har da fått tak i en Yamaha 20/25 autolube årgang er fra begynnelsen av 90 tallet. et rep.objekt som trenger monteringer og div deler + pleie...om noen har dobble forgassere, oljetank, coiler, propel, brakett til å feste startmotor/coiler og monteringssett til konsoll på er det bare å hyle ut...dette blir et renoveringsprosjekt/oppbyggingprosjekt. Om noen har noen tips og råd tar dette med stor takk!:-) 

grunnet til at jeg valgte å få tak i noe slikt er for å lære og ha noe å holde på med. 

Målet er å få det til å se pent og ordentlig ut

kom gjerne med innspill fra hvor dere bestiller/kjøper deler

Quattro

Quattro

Har da fått tak i en Yamaha 20/25 autolube årgang er fra begynnelsen av 90 tallet. et rep.objekt som trenger monteringer og div deler + pleie...om noen har dobble forgassere, oljetank, coiler, propel, brakett til å feste startmotor/coiler og monteringssett til konsoll på er det bare å hyle ut...dette blir et renoveringsprosjekt/oppbyggingprosjekt. Om noen har noen tips og råd tar dette med stor takk!:-) 

grunnet til at jeg valgte å få tak i noe slikt er for å lære og ha noe å holde på med. 

Målet er å få det til å se pent og ordentlig ut

Quattro

Quattro

Har da fått tak i en Yamaha 20/25 autolube årgang er fra begynnelsen av 90 tallet. et rep.objekt som trenger monteringer og div deler + pleie...om noen har dobble  forgassere, oljetank, coiler, propel, brakett til å feste startmotor/coiler og monteringssett til konsoll på er det bare å hyle ut...dette blir et renoveringsprosjekt/oppbyggingprosjekt. Om noen har noen tips og råd tar dette med stor takk!:-) 

• Create New...