Jump to content

Edit History

-morten-

-morten-

37 minutes ago, jespebok said:

Hei. Har selv en Flipper 670ST med alt av utstyr (Kjøp ikke 670ST med mindre enn 200HK), har hatt den i 2 sesongen og kjørt på ca 100 motor timer. Er meget fornøyd, har kun hatt en feil og det var en viskermotor som tok kvelden men det fikset forhandler asap på garanti. God bygg kvalitet og smarte løsninger gjør at jeg er har vært happy så langt. Anbefaler å ta en prat med folket på Bergerkrysset sport og fritid. De er super seriøse og har en fantastisk oppføging av sine kunder. Lykke til med valget.

Hvordan oppleves sjøeegenskapene på 670ST?  Alle Flippere er jo skarpe i forskipet! Er det step på skroget?    Hvordan oppleves toalettet, er jo litt sånn til nødsfall..  Har dere ligget over i båten? er det stor nok solseng akter til en liggeplass?  Har hatt kjøreposisjon midt i båten før, og fungerte greit, men hvordan fungerer det med 670ST? Er det grei sikt?   Er det fornuftig kalesjeløsning som er enkelt å stue bort?  Hvor er akterlandterne og toplanderne?  Er det greit å instalere varmapperat? Hvordan er det med stueplass ellers?   Var veldig lite detaljinfo å finne på hjemmesiden til Flipper.. de er mere interessert i å vise frem materialer og stoffer og det estetiske!  I en tidlig utgave av de nye Flipperne var det noe småsnusk med kvaliteten over en de testa.. men mulig det er tatt til etterfølge på de senere modellene.. de på 80-90 tallet var ihvertfal veldig solide og bruksvennlige

Gjerne svar på min tråd jeg oppretta! så vi ikke kupper 640 tråden!

-morten-

-morten-

28 minutes ago, jespebok said:

Hei. Har selv en Flipper 670ST med alt av utstyr (Kjøp ikke 670ST med mindre enn 200HK), har hatt den i 2 sesongen og kjørt på ca 100 motor timer. Er meget fornøyd, har kun hatt en feil og det var en viskermotor som tok kvelden men det fikset forhandler asap på garanti. God bygg kvalitet og smarte løsninger gjør at jeg er har vært happy så langt. Anbefaler å ta en prat med folket på Bergerkrysset sport og fritid. De er super seriøse og har en fantastisk oppføging av sine kunder. Lykke til med valget.

Hvordan oppleves sjøeegenskapene på 670ST?  Alle Flippere er jo skarpe i forskipet! Er det step på skroget?    Hvordan oppleves toalettet, er jo litt sånn til nødsfall..  Har dere ligget over i båten? er det stor nok solseng akter til en liggeplass?  Har hatt kjøreposisjon midt i båten før, og fungerte greit, men hvordan fungerer det med 670ST? Er det grei sikt?   Er det fornuftig kalesjeløsning som er enkelt å stue bort?  Hvor er akterlandterne og toplanderne?  Er det greit å instalere varmapperat? Hvordan er det med stueplass ellers?   Var veldig lite detaljinfo å finne på hjemmesiden til Flipper.. de er mere interessert i å vise frem materialer og stoffer og det estetiske!

• Create New...