Jump to content

Edit History

Worry II

Worry II

Hei, kjello1. Jeg kommer med mitt syn.

Design er en smakssak, så lar det ligge.

Medio minus kvalitet på båt, skrog og interiør. En båt som vil mye, men mangler det siste som gjør den populær i markedet.

Den må prøves, prøve-ståes, prøve-ligges og prøve-sittes. 2 benker mot hverandre i stedet for "sofa" er også normalt forbeholdt mindre båter med påhenger. Det blir mye kompromisser i denne. Det er en 16 år gammel polskprodusert båt. Laget før Polen og Galeon ble annerkjent som produsent av kvalitetsbåter. Ikke godt å si når drevet er fra, sjekk eventuelt det.. Tror nesten jeg vil anbefale deg en Baltic til 700' enn denne. Beklager negativt fra meg.

Worry II

Worry II

Medio minus kvalitet på båt, skrog og interiør. En båt som vil mye, men mangler det siste som gjør den populær i markedet.

Den må prøves, prøve-ståes, prøve-ligges og prøve-sittes. 2 benker mot hverandre i stedet for "sofa" er også normalt forbeholdt mindre båter med påhenger. Det blir mye kompromisser i denne. Det er en 16 år gammel polskprodusert båt. Laget før Polen og Galeon ble annerkjent. Ikke godt å si når drevet er fra, sjekk eventuelt det.. Tror nesten jeg vil anbefale deg en Baltic til 700' enn denne. Beklager negativt fra meg.

Worry II

Worry II

Den må prøves, prøve-ståes, prøve-ligges og prøve-sittes. 2 benker mot hverandre i stedet for "sofa" er også normalt forbeholdt mindre båter med påhenger. Det blir mye kompromisser i denne. Tror nesten jeg vil anbefale deg en Baltic til 700' enn denne. Beklager negativt fra meg.

• Create New...