Jump to content

Edit History

-morten-

-morten-

Hei jeg er veldig vaggende når det gjelder båttype for tiden.. styrhusbåt, Vindskjermbåt,HT båt!    Jeg likte veldig godt layout på min første Askeladd med usoffa liggeplass forut. det gjør båten meget romslig, men man får så klart ikke eget toalettrom, eller toalettet skjermet i lugaren som på en vindskjermbåt.

På Flipper 670 HT har jo den meget smarte Espen Thorup laget et fint kompromis!

Noen som har prøvd eller har erfaring med Flipper 670 HT?  Designet er kansje ikke verdens vakkreste, men virker som en stødig praktisk famile daycruiser.. vi er bare tre stykk, så en overnatting eller to kan også funke!  Vi har hytte ved sjøen men liker båtliv også! så den går fint bruksmessig for oss

-morten-

-morten-

Hei jeg er veldig vaggende når det gjelder båttype for tiden.. styrhusbåt, Vindskjermbåt,HT båt!    Jeg likte veldig godt layoutpå min første Askeladd med usoffa liggeplass forut. det gjør båten meget romslig, men man får så klart ikke eget toalettrom, eller toalettet skjermet i lugaren som på en vindskjermbåt.

På Flipper 670 HT har jo den meget smarte Espen Thorup laget etfint kompromis!

Noen som har prøvd eeller har erfaring med Flipper 670 HT?  Designet er kansje ikke verdens vakkreste, men virker som en stødig praktisk famile daycruiser.. vi er bare tre stykk, så en overnatting eller to kan også funke!  Vi har hytte ved sjøen men liker båtliv også! så den går fint bruksmessig for oss

• Create New...