Medusa Startet 14.Mars.2019 Link til dette innlegget Startet 14.Mars.2019 Skal støpe polyester i en form og lurer på om noen har forsøkt å bruke Biltema's tørre smøremiddel, art.nr: 36-21, som slippmiddel. Det står på boksen at stoffet er egnet som slippmiddel, og det høres forlystende enkelt ut å bare spraye på.. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Tor Svart 8.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2019 Jeg tenker også å bruke denne som slippmiddel. Er det noen som har erfaring med denne? Sitér dette innlegget Link to post
Medusa Svart 8.Juni.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2019 Dry-lube var ikke så tørr som jeg trodde. Det ligner mest på formfett på spray, så jeg brukte noe annet.. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 8.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2019 Medusa skrev 45 minutter siden: Dry-lube var ikke så tørr som jeg trodde. Skulle nesten tro du har fått feilvare. Jeg bruker Dry-Lube på sleider og slikt jeg ikke vil skal klistre i riggen. Er først fuktig, men så helt tørr og veldig glatt i overflaten. Sprayer over fem-seks ganger gjennom sesongen, slik jeg opplever produktet fungerer det som det skal. Sitér dette innlegget Link to post
jerognal Svart 9.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2019 Bruker skokrem som slippmiddel når eg bedder epoxy i riflene. Dette som slippmiddel mellom låskasse og beddemasse (som er epoxy) for at ikke epoxy skal lime seg til stålet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.