Jump to content

Edit History

Hulda

Hulda

Hulda har omtrent samme fartsområdet og i hovedsak samme utrustningen. Jeg har vurdert slukking i motorrom. Hos meg er taket i motorrommet dekket med perforert stål. Det er luke der jeg kjøre inn skum og pulver. Motorrommet på Hulda er et eget rom, som jeg kan gå inn i. Vi er stort sett så nær land, og i så traffikerte områder at vi har dekning på VHF. Enten med land eller med skipstrafikk. Jolla er stort sett med. Ut over at vi har gedigen lysutrustning, ser jeg ikke behov for noe særlig mer. Skulle jeg tatt turen over til Brexit, ville 'havgående' flåte blitt tema.

Hulda

Hulda

Hulda har omtrent samme fartsområdet og i hovedsak samme utrustningen. Jeg har vurdert slukking i motorrom. Hos meg er taket i motorrommet dekket med perforert stål. Det er luke der jeg kjøre inn kjøre inn skum og pulver. Motorrommet på Hulda er et eget rom, som jeg kan gå inn i. Vi er stort sett så nær land, og i så traffikerte områder at vi har dekning på VHF. Enten med land eller med skipstrafikk. Jolla er stort sett med. Ut over at vi har gedigen lysutrustning, ser jeg ikke behov for noe særlig mer. Skulle jeg tatt turen over til Brexit, ville 'havgående' flåte blitt tema.

• Create New...