sunnmøre Svart 21.Mars.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2019 Tusen takk for mange nyttige tankar, og mykje kunnskap som eg freistar å ta til meg. Som de sikkert har forstått så er ikkje innmaten på motorar mi sterkaste side. I kveld blir motoren tatt ut av båten. Deretter blir det feilsøking for å freiste å finne ut kva som er gale. Har ein mekanikar som vil gjere dette, men det blir vel ikkje før over helga. Har vore i kontakt med selgaren nokre gongar, han har ringt uoppfordra for å høyre korleis det går. Han er enig i at vi får sjekka motoren her, og tar kostnaden på det. Deretter blir det ei vurdering kva som må gjerast. Dersom det viser seg at det er noko gale med overhalinga, så tar han kostnaden - eller hever handelen om det er mykje gale. Er det noko eg har gjort gale, så er sjølvsagt ansvaret mitt. Blir spennande å finne ut kva som har skjedd. Håper at det er noko som går greitt å fikse. Selgaren seier at han har sjekka alt av lager og at han følte seg trygg på motoren. Men - ting kan sjølvsagt skje. Har så langt eit positivt inntrykk av selgaren. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 21.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2019 Høres ut som om dere har en grei dialog da ja. Feil kan selvsagt oppstå, og like etter overhaling er man vel sånn sett litt spesielt utsatt. Men det kan jo være noe annet også. Uansett er det bedre å åpne opp og undersøke enn å starte opp igjen og "se hva som skjer". Slike lyder har en årsak, og det forsvinner som regel ikke av seg selv. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Vindøyet Svart 6.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2019 @sunnmøreNy status snart? Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 6.Mai.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2019 Jepp. Heva kjøpet på den forrige. Ny er på vei. No krysser eg alt eg har av fingrer og tær Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 6.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2019 Får håpe du er heldigere denne gang! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Havlengt Svart 6.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2019 - Kva var det egentleg som var feil? Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 6.Mai.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2019 Viste seg å vere ei lita sprekk i sylinder som ikkje selgeren hadde sett. Får håpe det går betre denne gongen. Blir installering av ny motor til helga, håper eg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.