Jump to content

Volvo Penta 2030, skore seg. Forsøke å starte eller demontere.

sunnmøre

Recommended Posts

Tusen takk for mange nyttige tankar, og mykje kunnskap som eg freistar å ta til meg. Som de sikkert har forstått så er ikkje innmaten på motorar mi sterkaste side. 

I kveld blir motoren tatt ut av båten. Deretter blir det feilsøking for å freiste å finne ut kva som er gale. Har ein mekanikar som vil gjere dette, men det blir vel ikkje før over helga. Har vore i kontakt med selgaren nokre gongar, han har ringt uoppfordra for å høyre korleis det går. Han er enig i at vi får sjekka motoren her, og tar kostnaden på det. Deretter blir det ei vurdering kva som må gjerast. Dersom det viser seg at det er noko gale med overhalinga, så tar han kostnaden - eller hever handelen om det er mykje gale. Er det noko eg har gjort gale, så er sjølvsagt ansvaret mitt.

Blir spennande å finne ut kva som har skjedd. Håper at det er noko som går greitt å fikse. Selgaren seier at han har sjekka alt av lager og at han følte seg trygg på motoren. Men - ting kan sjølvsagt skje. Har så langt eit positivt inntrykk av selgaren. 

Høres ut som om dere har en grei dialog da ja. Feil kan selvsagt oppstå, og like etter overhaling er man vel sånn sett litt spesielt utsatt. Men det kan jo være noe annet også. Uansett er det bedre å åpne opp og undersøke enn å starte opp igjen og "se hva som skjer". Slike lyder har en årsak, og det forsvinner som regel ikke av seg selv.

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
  • 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...