Azimut46 Startet 17.Mars.2019 Link til dette innlegget Startet 17.Mars.2019 Hei! Jeg leter etter forslag for oppvaskmaskin i båten. Noen som har erfaringer? Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 17.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2019 Hei Dersom du har tilstrekkeleg stor 230 v generator, og trykkvatn, kan du bruka ein vanleg husholdningsoppvaskmaskin. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 17.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2019 Jeg har en standard Bosh benkmaskin stående i et skap. Går på 220 volt. Trekker for mye strøm til å gå på inverter. Den har fungert meget tilfredsstillende de 5 årene jeg har hatt den. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
BØstrøm Svart 17.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2019 Jeg kjøpte en storhusholdningsmaskin, som forvarmer vannet til 90 grader, og vasker på 3 minutter. Dette var nok en glassvasker, og ble bare tull. Den tømmer heller ikke med pumpe, så vannet må renne ned til lensebrønn. Ønsker mag vanlig oppvaskmaskin/ benkemodell. Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 17.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2019 (redigert) Hva er vannforbruket på disse oppvaskmaskinene av benkstørrelse? Redigert 17.Mars.2019 av Sleipner93 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 17.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2019 Sjekket nettsiden til Bosch nå, de oppgir ca 10 liter. På maks. Ned mot 7.5 liter på spareprogram Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Tjorven III Svart 18.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2019 Jeg har standard benkeoppvaskmaskin. Fores med varmtvann og kjører på inverter. Funker topp. Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 18.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2019 Har en Sence benkemaskin på hytta, den bruker ca 7-8 liter pr vask. Erstattet denne nå med en i litt mere "normal størrelse" d.v.s. 53 cm bred som også bruker lite vann, den bruker ca 13 liter på en vask. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Sleipner93 Svart 18.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2019 Ingen tvil om at oppvaskmaskin skal ombord ihbertfall. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.