Frodekommode Startet 17.Mars.2019 Del på Facebook Startet 17.Mars.2019 Heisann, bunnstoffet på båten min ser rimelig bra ut med unntak av et par små avskallinger, tanken er å bare flikke dette. Båten er ny for meg og jeg vet derfor ikke hvilket merke som er brukt tidligere, kan dette skape problemer for meg? Ingen mulighet for å forhøre meg med tidligere eier heller.. Hurtiggående båt (40 kn) om dette har noe å si. Har også lekt med tanken på å fjerne alt bunnstoff og gå for polert gelcoat istedet. Har mulighet for enkel og gratis slipping for vask. Erfaringer? Hvor ofte må jeg isåfall regne med å gjøre dette for å holde den? Sitér dette innlegget Link to post
Radical4 Svart 17.Mars.2019 Del på Facebook Svart 17.Mars.2019 Du kan bare flekke der det trengs. Dersom bunnstoffet sverter når det er fuktig er det selvpolerende. Da bør du bruke selvpolerende og omvendt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.