Jump to content

Edit History

pipe

pipe

9 hours ago, PostIT said:

Gode produkter som er laget for å kjøre med maskin (i motsetning til mye av det man får i mange butikker) er Rupes, Menzerna, Swissvax, 3M.

Min erfaring er at man nå får mange gode produkter over disk på den lokale bildelebutikken i motsettning til for noen få år siden.
Min lokale delesjappe har Meguiars sine marineprodukter så foreslår først Meguiars One Step Compound for å polere opp.
Så legge enten Meguiars Boat Wax eller Meguiars Flaggship som beskyttelse over.
Dette hadde vært mine foretrukne produkter til å få falmet farget celcot til å skinne som nytt og holde seg like fin ut sessongen.

Ellers kan de by på proffserien til Autoglym og Sonax har ett supert to steg produkt.
Mye av bilserien til Meguiars er toppprodukter
Man får Prickbort,Iron X produkter,kjeramisk coating,glass coating som varer i 6 måneder,felg forseling, osv osv
Så det er litt gull å finne blandt flaskene med Super Resing Polish og grønne Turtel flasker bare man vet hva man skal ha.
Jeg har nesten ertattet alle mine dyre kjøp i fra diverse Detaljersklubb "godkjente" nettbutikker bortsett i fra Autobahnen felg voks som jeg ikke har klart å finne ett produkt som er på samme nivå.

pipe

pipe

8 hours ago, PostIT said:

Gode produkter som er laget for å kjøre med maskin (i motsetning til mye av det man får i mange butikker) er Rupes, Menzerna, Swissvax, 3M.

Min erfaring er at man nå får mange gode produkter over disk på den lokale bildelebutikken i motsettning til for noen få år siden.
Min lokale delesjappe har Meguiars sine marineprodukter så foreslår først Meguiars One Step Compound for å polere opp.
Så legge enten Meguiars Boat Wax eller Meguiars Flaggship som beskyttelse over.
Dette hadde vært mine foretrukne produkter til å få falmet farget celcot til å skinne som nytt og holde seg like fin ut sessongen.

Ellers kan de by på proffserien til Autoglym og Sonax har ett supert to steg produkt som ikke står tilbake for nerde produkter som brukrene på detaljers forum elsker.
Man får Prickbort,Iron X produkter,kjeramisk coating,glass coating som varer i 6 måneder,felg forseling, osv osv
Så det er litt gull å finne blandt flaskene med Super Resing Polish og grønne Turtel flasker bare man vet hva man skal ha.

• Create New...