Jump to content

Edit History

GVH1979

GVH1979

Det var da voldsomt til tempratur og skråsikkerhet i en tråd som omhandler tips til vinsj. Selvfølgelig er ikke ALLE hengere beregnet på å kjøres uti saltvann, jeg tror faktisk de færreste er beregnet for dette. Nyere henger har kobling for hageslange til bremsesystemet slik at man får skylt godt ut av disse, men man kan selvølgelig ikke dyppe en henger i saltvann og sette den bort uten at noe skjer. Bremsesystemet er ikke vanntett, eldre hengere har ikke vantette kontakter og lys, dette må tas av. 
Pratet med dem som setter ut båter i Solvik marina her i Oslo, de kjører hele hengeren uti, men skifter bremsesystem ofte.

Men jeg/vi kan jo ta feil... 

GVH1979

GVH1979

Det var da voldsomt til tempratur og skråsikkerhet i en tråd som omhandler tips til vinsj. Selvfølgelig er ikke ALLE hengere beregnet på å kjøres uti saltvann, jeg tror faktisk de færreste er beregnet for dette. Nyere henger har kobling for hageslange til bremsesystemet slik at man får skylt godt ut av disse, men man kan selvølgelig ikke dyppe en henger i saltvann og sette den bort uten at noe skjer. Bremsesystemet er ikke vanntett, eldre hengere har ikke vantette kontakter og lys, dette må taes av. 
Pratet med dem som setter ut båter i Solvik marina her i Oslo, de kjører hele hengeren uti, men skifter bremsesystem ofte. 

• Create New...