Jump to content

Edit History

Troutman

Troutman

Så begynte jeg å merke at det rant vann fra kjølen. Ikke så mye, men valgte å tippe den over på en madrass og ta en skikk på det. Der var nok lurt. Hadde nok vært skade der før som ikke hadde blitt fikset bra. 

Blandet en blanding med epoxy og smurte på, så skulle jeg begynne med glassfiberen. Det var et ikke morsomt, ville ikke feste i det hele tatt. 

Men fant ut at man kan bruke polyester i steden. Neste dag så var det bare å pusse bort epoxyen igjen, så smøre på polyester. Og det gikk som en drøm! Glassfiberen festet seg uten problemer!☺️

32A64D9D-77FB-4DC0-95FD-3627F73FCCA3.jpeg

Troutman

Troutman

Så begynte jeg å merke at det rant vann fra kjølen. Ikke så mye, men valgte å tippe den over på en madrass og ta en skikk på det. Der var nok lurt. Hadde nok vært skade der før som ikke hadde blitt fikset bra. 

Blandet en planting med epoxy og smurte på, så skulle jeg begynne med glassfiberen. Det var et HELVETE! Ville ikke feste i det hele tatt. 

Men fant ut at man kan bruke polyester i steden. Neste dag så var det bare å pusse bort epoxyen igjen, så smøre på polyester. Og det gikk som en drøm! Glassfiberen festet seg som gull!☺️

32A64D9D-77FB-4DC0-95FD-3627F73FCCA3.jpeg

• Create New...