Jump to content

Edit History

Solseng

Solseng

Ugleseth skrev 41 minutter siden:

April 1912. White star line: Eier og ekspertise sier:Titanic er verdens sikreste skip. Skipet kan ikke synke.

Mars 2019. Viking Ocean Cruises. Eier, kaptein, loser og ekspertise sier. Det er trygt og helt uproblematisk og gå ut storm.

UFLAKS ?

Jeg skjønner vel ikke helt hvor du vil med dette og andre innlegg i tråden. Å påvise uaktsomhet? A blame game? Ser vi på Helge Ingtad-episoden mener jeg det er på sin plass. Viking Sky? Ikke så sikker. Om det er gjort dårlig vurdering noe sted, så kan det se ut som om hovedårsaken til feilen ligger på land og et ingeniørkontor et-eller-annet sted. Jeg føler i alle fall ikke noe stort behov for å hisse meg opp på hverken rederi eller maskinrom/kaptein i dette tilfellet...

Solseng

Solseng

Ugleseth skrev 25 minutter siden:

April 1912. White star line: Eier og ekspertise sier:Titanic er verdens sikreste skip. Skipet kan ikke synke.

Mars 2019. Viking Ocean Cruises. Eier, kaptein, loser og ekspertise sier. Det er trygt og helt uproblematisk og gå ut storm.

UFLAKS ?

Jeg kjønner vel ikke helt hvor du vil med dette og andre innlegg i tråden. Å påvise uaktsomhet? A blame game? Ser vi på Helge Ingtad-episoden mener jeg det er på sin plass. Viking Sky? Ikke så sikker. Om det er gjort dårlig vurdering noe sted, så kan det se ut som om hovedårsaken til feilen ligger på land og et ingeniørkontor et-eller-annet sted. Jeg føler i alle fall ikke noe stort behov for å hisse meg opp på hverken rederi eller maskinrom/kaptein i dette tilfellet...

• Create New...