Jump to content

Edit History

-morten-

-morten-

Paxo, bare en komentar  Påhengere er nok det som folk flest kjøper nytt på daycruisere og weekendere nå.  De fleste båter i Norge brukes så lite at det ekstra forbruket egentlig ikke utgjør så mye. Nye 4t påhengere er veldig bra og økonomisk på sikt.  For hver tråd jeg leser her med tette kjølere turbohavari styresylyndre som streiker og hekkagregatsom må overhales får jeg mer og mer lyst på påhenger på neste båt også! Så klart et sjæringspungt over 28-30fot og litt avhengi av båttype, men påhenger er på full fart ja..

Selv har jeg ikke vært på annet enn en lokal båtmesse utenfor Trondheim, blir for mye styr å komme seg sørover..  Men har vært på bilmesse i Frankfurt, og alle norske messer blir jo amatørgreier i forhold til det Tyskerne gjør!  Vi oppe i forblåste Norge er jo kansje ikke det helt store satsningsområdet for alt og alle heller.. F.eks hvor mange store seilbåter selges iåret her i norge?  er vel en kost nytte her som ikke blir helt rett. Nedover i Europa bor det jo flere folk i en middels stor by enn det gjør i hele norge..

-morten-

-morten-

Paxo, bare en komentar  Påhengere ernok det som folk flest kjøper nytt på daycruisere og weekendere nå.  De flestebåter i Norge brukes så lite at det ekstra forbruket egentlig ikke utgjør så mye. Nye 4t påhengere er veldig bra og økonomisk på sikt.  For hver tråd jeg leser her med tette kjølere turbohavari styresylyndre som streiker og hekkagregatsom må overhales får jeg mer og mer lyst på påhenger på neste båt også! Så klart et sjæringspungt over 28-30fot og litt avhengi av båttype, men påhenger er på full fart ja..

Selv har jeg ikke vært på annet enn en lokal båtmesse utenfor Trondheim, blir for mye styr å komme seg sørover..  Men har vært på bilmesse i Frankfurt, og alle norske messer blir jo amatørgreier i forhold til det Tyskerne gjør!  Vi oppe i forblåste Norge er jo kansje ikke det helt store satsningsområdet for alt og alle heller.. F.eks hvor mange store seilbåter selges iåret her i norge?  er vel en kost nytte hersom ikke blir helt rett. Nedover i Europa bor det jo flere folk i en middels stor by enn det gjør i hele norge..

• Create New...