Jump to content

Avstand mellom dieselfilter og motor.

Guest Avmønstret#

Recommended Posts

Pinkvin skrev 6 minutter siden:

Glimrende. Da gjenstår "bare" å finne rette plassen. Spørs hva fruen syns om at ene klesskapet er soleklar favoritt ;-)

Jeg vil fraråde deg sterkt om å plassere filteret i et klesskap om du vil bevare husfreden. Det kommer garantert til å sette lukt i klær og vil gjøre skapet ubrukelig som klesskap. 

Guest Avmønstret#
bellen skrev 2 minutter siden:

Jeg vil fraråde deg sterkt om å plassere filteret i et klesskap om du vil bevare husfreden. Det kommer garantert til å sette lukt i klær og vil gjøre skapet ubrukelig som klesskap. 

Jeg så for meg at med Racor så ville jeg kunne klare å bytte filter osv uten å grise og kline til noe særlig. Skapet er forøvrig brukt til yttertøy/regnklær. 

Forsåvidt et godt poeng å ha filteret lett tilgjengelig, men ja, det vil vel kunne lukte litt:giggle: 

Hos meg står filteret rett framfor tanken under køya i den ene akterlugaren, må vekk med ei madrass og under noen plater for å komme til. Skulle sånn sett heller ønske å kunne hatt filteret lettere tilgjengelig i en egen boks/skap med dør i lugaren. Da hadde det vært kjappere og lettere å sjekke vannutskilleren og ikke minst skifte filter når det trengs. Kanskje et dedikert lite skap (med gode dørpakninger for å hindre lukt i resten av båten) kunne vært en idé?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...