Jump to content

Edit History

Code0

Code0

Jeg har Telldus på hytta. Har tilkoplet noen termometre for inne/ utetemp, samt tre støpsler som kan slås av / på som jeg har varmeovner tilkoplet. Greit å slå på utelyset langs stien på natta når vi har parkert litt unna hytta. Når 230 V er nede så får jeg ikke oppdateringer fra Telldus når jeg logger meg på vi aappen, den har jo ikke strøm til å sende, og nettet er jo også nede. Så for å få aktiv beskjed så må du ha uavhengig strømkilde og kommunikasjon vil jeg tro, batteri, kommunikasjon til 4G (SIM kort) og mobil-linje f. eks.

Telldus er enkleste sort, får ikke kamera f. eks.

Code0

Code0

Jeg har Telldus på hytta. Hat tilkoplet noen termometre for inne/ utetemp, samt tre støpsler som kan slås av / på. Greit å slå på utelyset på natta når vi har parkert litt unna hytta. Når 230 V er nede så får jeg ikke oppdateringer fra Telldus når jeg logger meg på vi aappen, den har jo ikke strøm til å sende, og nettet er jo også nede. Så for å få aktiv beskjed så må du ha uavhengig strømkilde og kommunikasjon vil jeg tro, batteri, kommunikasjon til 4G (SIM kort) og mobil-linje f. eks.

Telldus er enkleste sort, får ikke kamera f. eks.

• Create New...