Hansi85 Startet 25.Mars.2019 Link til dette innlegget Startet 25.Mars.2019 Noen som vet hvordan få av rattet på en Scand classic 83 modell? Har løsnet mutter i senter men rattet sitter fortsatt fast? Noen som har et tips? Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 25.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2019 Spraye på rustløser, bruke avdrager for eksempel. Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 25.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2019 Bruk eit daskometer,dvs hammer,slå på bolten rattet står mest sansynlig på kon.Ha mutteren på,så gjengene ikkje skades Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 25.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2019 Avdrager, avtrekker eller ters, kalles vel disse. Kjekt å ha. Biltema for eksempel. https://www.biltema.no/bil---mc/bilverktoy/avtrekkere/avtrekker-3-armet-2000020962 Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 25.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2019 Funker med en slik, brukte det på rattet i min båt i fjor høst Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
NilsPils Svart 26.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2019 Avdrager er tingen. Vil ellers nevne at jeg synes det er litt synd når en ikke ved å søke på medlemmer får vite hvor i landet vedkommende holder til. Det er jo ellers ofte noen i nærheten som kanskje kunne hjelpe til. Jeg har to slike avdragere fra BT . . . . . . Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
index Svart 26.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2019 Som regel så holder det å løsne mutteren et par tørn/til toppen av gjengene og gi den et rapp med hammeren mens man drar I rattet. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.