amerelium Startet 27.Mars.2019 Link til dette innlegget Startet 27.Mars.2019 Så, kjøpte nytt ratt til min Yamarin 80 DC, men får ikke av det gamle. Bolten er tatt av, men rattet sitter som sveiset fast - noen tips? Sitér dette innlegget Yamarin 80 DC / Verado V10 400 Link to post
index Svart 27.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2019 Skru bolten inn til det er 2-3mm igjen. Ta spenntak med knærne under rattet og gi bolten et rapp med en hammer. Pleier å gjøre jobben. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
pacuare Svart 27.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2019 https://baatplassen.no/i/search/?&q=ratt avdrager &search_and_or=and&sortby=relevancy Er en del tråder om det på forumet. satt opp ett søk der noen av trådene kommer opp. Forslaget til Index er førstevalg, og er du heldig fungerer det. En av trådene er mine, der satt rattet veldig godt, endte med å kappe styresnekka og bruke slegge for å slå det løs. Avdrager er også ett godt valg hvis metoden til Index feiler. Sitér dette innlegget Link to post
jerognal Svart 27.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2019 En liten gassbrenner og så gløder du i senter. Pass på plastik! Med varme og ters i spenn rapper du til i senter med en murerslegge. Funket på min som var rustet noe inni hel.... fast... Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 27.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2019 pacuare skrev for 1 time siden: Avdrager er også ett godt valg hvis metoden til Index feiler. Avdrager er et godt andrevalg om hammeren ikke holder. Kan skade rattet litt om det er av plast/tre, men av skal det jo. Som regel er det ikke stor sjokket som skal til for at konen skal slippe. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Crazym Svart 27.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2019 Tok en baufil på mitt. Skulle bytte styresnekka uansett. Satt som sveiset sammen Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 27.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2019 (redigert) Det letteste er å male rattet med gullfage så da går det ikke lang tid før noen rapper det. Redigert 27.Mars.2019 av pipe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.