R.O Startet 27.Mars.2019 Link til dette innlegget Startet 27.Mars.2019 Hadde en trivelig prat med VP på messa, vi gikk gjennom en D4 som stod utsilt og han forklarte villig om ditt og datt på både motor og DPH drev. Dessverre glemte jeg å spørre om noe jeg lenge har lurt på med disse motorene, hvor sitter dette berømte eksosbendet som var et problem en stund, og hvor stor del av eksosen bør byttes. Noen som har noen god bilder på dette? Klarer jeg å se om eksosbend er byttet på en båt som ligger på land..? Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 27.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2019 (redigert) Der er en masser info her: Red: Mere her: Du kan se om der er den nyeste version af eksosbendet ved at der er en anode på den nyeste model. det ses ved at der er en tydelig "sidetap" på bendet, hvor anoden sidder. Redigert 27.Mars.2019 av MajorAndy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Henrich Svart 28.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2019 Den anoden finner du ved å følge eksosrøret ned fra motor og nesten ned til bunn. Rundt lokk på styrbord side av røret. Rundt med 2 skruer i lokket Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.