joelle Startet 24.August.2005 Del på Facebook Startet 24.August.2005 Da har jeg kobblet in en ekstern høytaler på min SX-35 VHF. Denne modellen kommer med en liten plugg bak i som man kjører høytalern på. Dette virker helt topp bortsett fra en sak. Høytalern i VHF:en virker ikke nå. Jeg monterte dette med tanke att det er greit og høre hvis noen roper på en under seilas, men det hjelper ju ikke mye hvis jeg ska svare og ikke hører hva di sier for jeg står inne. Noen som har tips og trikks? Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 24.August.2005 Del på Facebook Svart 24.August.2005 Tror du må ha en ekstern høytaler både ute og inne på samme uttaket. På min vhf som står på flybridgen har en ekstern høytaler rett ved siden av vhf'n. Denne har jeg"tjuvkoblet" en høytaler på som jeg har ved innvendig styreposisjon. Tror ikke det er så mange andre muligheter Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
vidarbre Svart 24.August.2005 Del på Facebook Svart 24.August.2005 Er nok en bryter i pluggen som slår av intern høyttaler. Hva med å deaktivere denne bryterfunksjonen? Sitér dette innlegget Vidar Breivik "GALANT" - LA2008 - 91376075 - Neverdal båtforening '87 Saga 25 CC HT med '96 AD31P-A og DP-D1, J6 Link to post
barx Svart 24.August.2005 Del på Facebook Svart 24.August.2005 Er nok en bryter i pluggen som slår av intern høyttaler. Hva med å deaktivere denne bryterfunksjonen? bryteren er vel i utgangen på vhfen? ville ikke fiklet med slikt; kjør to høgtalere istedet... barx Sitér dette innlegget Link to post
viking87 Svart 24.August.2005 Del på Facebook Svart 24.August.2005 Sett på en utvendig bryter, istdet for den innvendige som bryter automatisk nå du setter i pluggen. Da kan du styre om du skal ha på høytaleren inne eller ute. Det jo slik at ikke alle som er rundt båten på utsiden, skal høre når du har en samtale inne. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.