Comforthe Startet 27.Mars.2019 Del på Facebook Startet 27.Mars.2019 Hei, Jeg har et Autohelm ST30 Round Bidata instrument i båten som skal vise dybde og fart. Jeg har enten et problem med selve instrumentet eller giverene da alle verdier viser 0 uansett. Før jeg begynner feilsøking vil jeg sjekke om dette er noe en kan få tak i, eller om det er bedre at jeg bruker tida på å se etter noe helt annet (dersom jeg finner defekte komponenter ombord). Her er et bilde stjålet på ærlig vis på nett: Sitér dette innlegget Færdes mye rundt Nøtterøy og Tjøme Link to post
chad Svart 23.Juni.2020 Del på Facebook Svart 23.Juni.2020 Hei. Jeg har samme problem som deg, og lurer på det samme. Siden alle verdier viser 0.00 så skulle en tro at det er selve instrumentet som er defekt ? Fikk du ditt i orden ? Mvh Kjell Sitér dette innlegget Link to post
Comforthe Svart 23.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juni.2020 Nei desverre. Etter litt frem og tilbake droppet jeg hele greia. Opplevde før det at dataene plutselig kom tilbake noen minutter av gangen. Jeg tok instrumentet fra hverandre for å se etter dårlig kontakt, men kunne ikke finne noe. Sitér dette innlegget Færdes mye rundt Nøtterøy og Tjøme Link to post
andersaa Svart 16.Mars.2021 Del på Facebook Svart 16.Mars.2021 Hadde samme problem, og gikk gjennom kalibrering på nytt. Virker ok no. . Sitér dette innlegget Link to post
Comforthe Svart 16.Mars.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mars.2021 Så bra! Var det en omfattende prosedyre? Sitér dette innlegget Færdes mye rundt Nøtterøy og Tjøme Link to post
Clasg Svart 17.Mars.2021 Del på Facebook Svart 17.Mars.2021 Her er manualen til instrumentet, som jeg også har i båden https://baatplassen.no/i/topic/18260-autohelm/?do=findComment&comment=2279020 Sitér dette innlegget Link to post
Arne Henriksen Svart 17.Mars.2021 Del på Facebook Svart 17.Mars.2021 Så tilfeldigvis denne på Finn i dag, om noen har bruk for et slikt.. ? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=208400871 Sitér dette innlegget mvh, Arne www.tiarora.no Link to post
Comforthe Svart 18.Mars.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2021 @Clasg og @Arne Henriksen, mange takk :) Sitér dette innlegget Færdes mye rundt Nøtterøy og Tjøme Link to post
vidar t Svart 11.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2021 Hei,har du denne enda? Mvh Vidar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.