Jump to content

Edit History

Quattro

Quattro

Vil man kunne ha mulighet til å dra vannski med gh14 deluxe og 25hk? Tatt plombering i motoren og skal være som en 25hk nå. Bare lest litt rundt og forstått at man må opp på 30hk 3syl for å kunne dra ? 

Ser jo at orginal propell vil bli dyrt for mitt budsjett nå. Så det du sier er at om jeg hadde gått for 9" eller 10" så vil den gå bedre med litt last ? Det vil som regel være minimum 2stk i båten + litt bagasje. Ville da en 10" vært bedre på min båt? 

Beklager mye dumme spørsmål, men størrelsene på propell i forhold til omdr. På motor er litt vanskelig Hehe. 

Takker så mye for mye hjelp!

Quattro

Quattro

Vil man kunne ha mulighet til å dra vannski med gh14 deluxe og 25hk? Tatt plombering i motoren og skal være som en 25hk nå. Bare lest litt rundt og forstått at man må opp på 30hk 3syl for å kunne dra ? 

Ser jo at orginal propell vil bli dyrt for mitt budsjett nå. Så det du sier er st om jeg hadde gått for 9" eller 10" så vil den gå bedre med litt last ? Det vil som regel være minimum 2stk i båten + litt bagasje. Ville da en 10" vært bedre på min båt? 

Beklager mye dumme spørsmål, men størrelsene på propell i forhold til omdr. På motor er litt vanskelig Hehe. 

Takker så mye for mye hjelp!

• Create New...