mahogny Startet 31.Mars.2019 Link til dette innlegget Startet 31.Mars.2019 Drev var nytt for meg i fjor. Fikk aldri tid til å ta det av, så det står på båten. Er det nødvendig å ta det av nå? Det er mye skjell og ruer jeg ikke kommer til bak der. Anoder og gearolje er vel like greit å ta mens det står på? Belg ble byttet i fjor så trenger ikke ta denne... Sitér dette innlegget Link to post
Marqies Svart 2.April.2019 Link til dette innlegget Svart 2.April.2019 Kjøp deg litt saltsyre, pensle på skyll av etter noen minutter, gjenta til du er tilfreds Sitér dette innlegget Link to post
Sjøbliss Svart 2.April.2019 Link til dette innlegget Svart 2.April.2019 Mitt DPH må kun av pga belgene. Resten kan gjøres på båten. Har du kontroll på belgene bare vask, syrevask, bytte giroljen og oringer. Stoff og sjøsetting ? Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.