Jump to content

Edit History

Lars H.

Lars H.

Takk for greit svar, gjengelære har jeg forresten i skuffen her hjemme for både metrisk og tommer. Kanskje jeg skulle investere i en til? Når jeg trenger den i båten er den alltid hjemme, og omvendt. Men jeg tror den jeg har nå dekker flere gjengevarianter enn den de selger hos BT som har 12 dimensjoner. Min har ca. 60!

Ved å se på en M12×1,75 bolt/skrue jeg har liggende her, ser den på øyemål lik ut som gjengene på vinsjen. Håper "husken" stemmer, for da har jeg faktisk gjengesnitt liggende for denne dimensjonen. Gjengetapp har jeg faktisk for både M12×1,75 og M12×1,5, utrolig hva en har anskaffet opp gjennom årene.

gjengetolk.jpg.54524cfd012db362b53d48a0cd3b4ce5.jpg

Lars H.

Lars H.

Takk for greit svar, gjengelære har jeg forresten i skuffen her hjemme for både metrisk og tommer. Kanskje jeg skulle investere i en til? Når jeg trenger den i båten er den alltid hjemme, og omvendt. Men jeg tror den jeg har nå dekker flere enn den de selger hos BT som har 12 dimensjoner. Min har ca. 60!

Ved å se på en M12×1,75 bolt/skrue jeg har liggende her, ser den på øyemål lik ut som gjengene på vinsjen. Håper "husken" stemmer, for da har jeg faktisk gjengesnitt liggende for denne dimensjonen. Gjengetapp har jeg faktisk for både M12×1,75 og M12×1,5, utrolig hva en har anskaffet opp gjennom årene.

Lars H.

Lars H.

Takk for greit svar, gjengelære har jeg forresten i skuffen her hjemme for både metrisk og tommer. Kanskje jeg skulle investere i en til? Når jeg trenger den i båten er den alltid hjemme, og omvendt.

• Create New...