Den Blå Startet 2.April.2019 Link til dette innlegget Startet 2.April.2019 Når den går på tomgang kommer det greit med vann ut fra de små hullene oppe på stammen, men mer gass gir mindre vannsprut. Er det fordi eksosen og alt kjølevannet blir presset ned i utløpet ved propellen pga høyere trykk, eller pumpes det ikke vann ved høyt turtall på grunn av feil i systemet? Er der noen tanker om dette der ute? Jeg har bare hatt motorer med vannstråle tidligere, så dette er nytt for meg Sitér dette innlegget Link to post
alphaman Svart 2.April.2019 Link til dette innlegget Svart 2.April.2019 Bytt impeller Sitér dette innlegget Link to post
Den Blå Svart 2.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.April.2019 Ok. Tenkte kanskje jeg måtte det, men jeg har det litt med å "reparere" ting som ikke trenger reparasjon siden jeg ikke kjenner motoren. Takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 2.April.2019 Link til dette innlegget Svart 2.April.2019 Hvis du ikke har noen vannstråle ut fra motoren er det noe som er feil. Prøv å stake opp slangen først. Sitér dette innlegget Link to post
Den Blå Svart 2.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.April.2019 Prøvde å stake der jeg kunne, men vannet kommer ut sammen med eksosen gjennom fire små hull like under "motorkassa", så det er ingen stråle, men en sprut. Dette var nytt for meg, men jeg er ikke utdannet innen dette feltet, så jeg får studere litt mer Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.