Nybakt Selbyfar Startet 2.April.2019 Link til dette innlegget Startet 2.April.2019 Hei, er det noen her inne som har en selby 27 og kan vise hvor de har tankene plassert i båten? Har akkurat kjøpt en selby 27, dieseltanken er eneste tanken som er ombord, vi vil gjerne ha tips om plassering av vanntank, vvt og septik? Håper noen her inne har tegninger eller kanskje bilder! Sitér dette innlegget Link to post
cavaler Svart 2.April.2019 Link til dette innlegget Svart 2.April.2019 Hei, jeg har hatt Selby 27 så har desverre ikke bilder. Vanntanken var plasstøpt helt i baugen, diesel tanker var plassert en på hver side helt ute ved skuteside, og septik var plassert helt i kjølen foran motor, men her finnes nok mange alternativer plasseringer alt etter motor/gir og innredning skjenerelt. Sitér dette innlegget Link to post
Nybakt Selbyfar Svart 3.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2019 Takk, jeg trenger fremdeles litt hjelp og inspirasjon til plassering. Dieseltanken min er i kjølen fremfor motoren og det er ikke mye høyde igjen på sidene under sengen i stikkkabinen til å montere vanntank og septik under føler jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Oggiwara'en Svart 20.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2020 Hva er omtrentlig planingsterskel på en Selby 27? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.