Ttor Startet 3.April.2019 Del på Facebook Startet 3.April.2019 Er det noen som vet hva bryteren som står under Eber-panelet gjør? Er det en slags overstyring? Symbolet viser vifte eller heater. Finner ikke manualen for min utgave av dette panelet. Og ja, noen har satt den opp/ned. Sitér dette innlegget Link to post
Kapteinskutelaus Svart 3.April.2019 Del på Facebook Svart 3.April.2019 Så vidt meg bekjent er bryteren i øvre posisjon(på viftesymbol) er det kun vifte funksjon uten oppvarming. Nedre stilling varme funksjon. Iallefall på de eberne jeg har hatt. Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 3.April.2019 Del på Facebook Svart 3.April.2019 Stemmer nok det. Sitér dette innlegget Link to post
Ttor Svart 3.April.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.April.2019 Takker. Sitér dette innlegget Link to post
I.M.S. Svart 5.April.2019 Del på Facebook Svart 5.April.2019 Som nevnt kan bryteren være montert for å aktivere ventilasjon uten varme og er da på Airtronic varmere koblet mellom grå/rød og brun/hvit ledning (D5LC, mellom + og sort/hvit), men den kan også være brukt til å aktivere sletting av feilkoder, den er da koblet mellom + og pinne 10 på modultidsuret. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.