PuttiPlutti Startet 3.April.2019 Del på Facebook Startet 3.April.2019 Morn. Skal skifte ut taket og noen skap i en gammel seilbåt. Noen som har forslag til type materiale? Og hvordan skal det behandles? Det er vel noe finérplater av noe sort men hvordan er de forskjellige i forhold til pris og egenskaper i båt. Var innom noen sjapper å forhørte meg men ble ikke så mye klokere. Sitér dette innlegget Link to post
ne.andersson Svart 3.April.2019 Del på Facebook Svart 3.April.2019 (redigert) Hei, Demontere gamle plater, lage like maler av poppel finer fra Maxbo, olje baksiden opp mot taket en gang eller to, lim på skrogtrekk fra maritim med kontaktlim på fremsiden og stifte langs med kantene på baksiden, sånn da har du nye plater edit: dette var da for takplatene og poppel grunnet vannfastlim eller noe sånt fikk jeg fortalt jeg når skulle gjøre jobben Redigert 3.April.2019 av ne.andersson (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
PuttiPlutti Svart 3.April.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.April.2019 Høres veldig bra ut. Takk for tipset, det skal sjekkes ut! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.