Jump to content

Edit History

Selco Racing

Selco Racing

Når det gjelder gjelder båten som krenger umotivert, så hadde jeg kontrollert at motoren er montert loddrett og i senter på skroget. Ut fra bilde ser det ut som motoren er montert ut av senter. Da vil båten krenge i fart. Sjekk også at skroget ikke er grodd eller har utvendige skader.

For øvrig kan du vel ikke forvente at båten skal oppføre seg som en Cigarette. Skrogformen er vel som en tømmerstokk, og sjøegenskapene deretter.

Når det gjelder fusking på motor, ble jeg ikke helt klok på om feilen flyttet seg til en annen sylinder ved bytte av coil. Er feilen lokalisert til en bestemt sylinder, eller er feilen på alle sylindre, eller forflytter den seg?

IMG_20190403_164828_jpg_b96cdcab2f1ff4c0a903cd5e8d6ecc29.jpg

Selco Racing

Selco Racing

Når det gjelder gjelder båten som krenger umotivert, så hadde jeg kontrollert at motoren er montert loddrett og i senter på skroget. Ut fra bilde ser det ut som motoren er montert ut av senter. Da vil båten krenge. Sjekk også at skroget ikke er grodd eller har utvendige skader.

For øvrig kan du vel ikke forvente at båten skal oppføre seg som en Cigarette. Skrogformen er vel som en tømmerstokk, og sjøegenskapene deretter.

Når det gjelder fusking på motor, ble jeg ikke helt klok på om feilen flyttet seg til en annen sylinder ved bytte av coil.

IMG_20190403_164828_jpg_b96cdcab2f1ff4c0a903cd5e8d6ecc29.jpg

• Create New...