R.O Startet 5.April.2019 Link til dette innlegget Startet 5.April.2019 Nyinnkjøpt D4, og har akkurat påkostet full rens av kjøleanlegget. Vurderer nå også å bytte løpehjul til metall etc.. Koster vel fort 10.000kr. Noen som har tanker om dette, er det nødvendig, eller kan dette vente? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 5.April.2019 Link til dette innlegget Svart 5.April.2019 10.000,- for et løpehjul? Var ikke det voldsomt? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
apaul Svart 5.April.2019 Link til dette innlegget Svart 5.April.2019 Det er en anbefalt oppgradering av VP, og det er jo ofte basert på at de har sett mange få problemer med det. Kan ikke helt skjønne at det skal koste 10 000 å få det byttet, dette klarer du helt fint sel,v delen kan etter hva jeg ser på marinepartseurope koster 84 USD Sitér dette innlegget Link to post
R.O Svart 5.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2019 ca. 10.000kr var prisen jeg fikk fra en VP mekaniker jeg vet er billig. Men fikk vel inntrykk av at det var litt mer enn bare hjul som ble byttet, ny type rem mm..? Får sjekke litt nærmere. Nye løpehjul er eneste som gjenstår på motoren, da er alt annet tatt.. Sitér dette innlegget Link to post
Scand Baltic Svart 5.April.2019 Link til dette innlegget Svart 5.April.2019 Det er vel to løpehjul og to strammere på disse. Spesielt strammern til kompressoren er kostbar. Så vil nok tro at 10 000,- er for alt ferdig byttet. Jobben er ikke stor men du må ha et spesialverktøy for å få på reima til kompressoren igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.