Seileren.. Startet 5.April.2019 Link til dette innlegget Startet 5.April.2019 Har en pakkboks som lekker litt, når jeg skulle demontere Aksel så jeg ett hull i røret akselen ligger i, nesten ved propellen, åpent hull så vann går inn til Aksel hele tiden. . Kan dette være årsaken til det lekker og ikke selve pakkboksen, at det kommer mer vann til pakkboks enn normalt ? Helst ikke ta av Aksel hvis jeg ikke må, hullet kan jeg fikse uten demontering Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 5.April.2019 Link til dette innlegget Svart 5.April.2019 Kanskje du har en vannsmurt pakkboks? Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Seileren.. Svart 5.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2019 Fettsmurt pakkboks. Spørsmålet er da, kan hullet være årsaken til lekkasje eller skulle pakkboksen uansett ha klart å holde det helt tett. Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 5.April.2019 Link til dette innlegget Svart 5.April.2019 Er ikke det vanninntaket til cutless og hylserøret da? Sitér dette innlegget Link to post
Seileren.. Svart 5.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2019 Mulig det, la bare merke til det nå og kunne ikke huske å sett det tidligere. Så da er det ut med Aksel i morgen da :) Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 5.April.2019 Link til dette innlegget Svart 5.April.2019 Du bør legge ut litt mer bilder, både av pakkboksen og stevnebeslaget, da får du nok litt mer tips :) Sitér dette innlegget Link to post
Seileren.. Svart 5.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2019 har en annen diskusjon her inne med bilder osv, den er bare noen mnd gammel så mindre svar :) Sitér dette innlegget Link to post
Martine29 Svart 5.April.2019 Link til dette innlegget Svart 5.April.2019 Og kanskje på sin plass å fjerne x antall strøk med gammel bunnsmørning. Dette er vel inntaket til kjøling av aksel... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.