Jump to content

Slapp kalesje

Yamarin53BR

Recommended Posts

Spørs om du ikke må til med en eller to kalesjestøtter. Slikt får du hos flere båtutstyrsbutikker, de fleste er så vidt jeg har sett teleskopiske og med mulighet for å montere en brei fot i enden slik at punktbelastningen på havnekalesjen ikke blir for stor. Eller du kan lage deg ei støtte selv av et kosteskaft med noe gummi i enden.

Hakkannen skrev for 2 timer siden:

Spørs om du ikke må til med en eller to kalesjestøtter. Slikt får du hos flere båtutstyrsbutikker, de fleste er så vidt jeg har sett teleskopiske og med mulighet for å montere en brei fot i enden slik at punktbelastningen på havnekalesjen ikke blir for stor. Eller du kan lage deg ei støtte selv av et kosteskaft med noe gummi i enden.

Aha!.... Da er det en kalesjestøtte eg har fått med på kjøpet. Det låg en teleskopisk stang med noen store gummiputer på i endene som eg ikkje fant ut av. 

Yamarin53BR skrev 1 time siden:

Aha!.... Da er det en kalesjestøtte eg har fått med på kjøpet.

Flott, da sparte du de pengene? Har tre kamerater med forskjellige Yamariner, alle bruker slike teleskopiske kalesjestøtter til havnekalesjen. Mulig Yamarin leverer dette med båten som ny? Det trengs i alle fall her i Stavanger-området, hvis ikke blir det fort rene svømmebasseng med regnvann oppi havnekalesjen.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...