Jump to content

Edit History

riskyrasmussen

riskyrasmussen

Soa-båtbåtbåt skrev 7 minutter siden:

mistenker det ja, kan kanskje prøve og løsne den sylinderen som kommer fra styringen og så dreie og se hvor mange omdreininger du får på rattet før og etter.

Jo kansje det. Dette er upløyd mark for meg, men er det slik at det er et stempel som går inne i det gjengede partiet på "drev-sylinderen). Finner innen annen innfesting av styresylinderen, så kan ikke forstå annet en at det er slik det fungerer.

Du tenker at jeg frikobler styresylinderen, slik at jeg ser om jeg får flere rattomdreinger etter? I så fall har jeg funnet ut at begrensningen ligger i drev-sylinderen eller noe mekanisk på selve drevet/styrestaget.

Får jeg ikke flere omdreininger, så kan det kansje være mening i å finne en annen sylinder?

riskyrasmussen

riskyrasmussen

Soa-båtbåtbåt skrev 5 minutter siden:

mistenker det ja, kan kanskje prøve og løsne den sylinderen som kommer fra styringen og så dreie og se hvor mange omdreininger du får på rattet før og etter.

Jo kansje det. Dette er upløyd mark for meg, men er det slik at det er et stempel som går inne i det gjengede partiet på "drev-sylinderen). Finner innen annen innfesting av styresylinderen, så kan ikke forstå annet en at det er slik det fungerer.

Du tenker at jeg frikobler styresylinderen, slik at jeg ser om jeg får flere rattomdreinger etter? I så fall har jeg funnet ut at begrensningen ligger i drev-sylinderen eller noe mekanisk.

Får jeg ikke flere omdreininger, så kan det kansje være mening i å finne en annen sylinder?

• Create New...