joern-eo Startet 6.April.2019 Link til dette innlegget Startet 6.April.2019 Noen som kjenner til denne båten som vi vurderer? Eller som kjenner noen som kjenner noen....... Marex Friendship. https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=139849046 Ettersom vi bor i Vestfold blir det litt langt bare for å se. Send meg gjerne en pm for å avtale. Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 7.April.2019 Link til dette innlegget Svart 7.April.2019 Litt info!!!!!!!!!!!! Bbåten er bredere enn opgitt i annonse (vet har hatt en selv ) Kjempebåter http://brugt-pris.dk/asp/boats/show.asp?id=15841&mid=24551 Marex 32 Friendship Klikk for stort bilde Tekniske data Type: Cabinsnekke Materiale: Plast Største motor: 130 HK Sertifisering: CE I produksjon: Nei Motortyper: Innenbords Lengde: 1000 cm Lengde: 32 fot Bredde: 330 cm Vekt ca: 4500 kg Farge skrog: Hvit Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
ibizafan Svart 7.April.2019 Link til dette innlegget Svart 7.April.2019 fin båt med ford motor båten skal være god stand den. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
joern-eo Svart 7.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April.2019 Takk for info. Dersom noen kan dra for å se på den før jeg evt bestiller billett vil jeg dekke utgifter og kunne tilby betaling via pm. Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 7.April.2019 Link til dette innlegget Svart 7.April.2019 fin båt med ford motor båten skal være god stand den. jeg er båt havna er den ligger nesten daglig. båten er bra etter prisen Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.