halco offshore Startet 7.April.2019 Link til dette innlegget Startet 7.April.2019 Har 280 drev med mekanisk tilt på min båt tenkte å bytte drev til 290 vil det passe med transom på min båt.Passer spline på kryss inn på utgående aksel fra motor.Kan eg evt bare bytte over underhuset på 290 drevet.Gjør dette for å få høyere utveksling.Er bilmekaniker men er litt grønn innen båt mekanisk.Takker for svar Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 7.April.2019 Link til dette innlegget Svart 7.April.2019 Nei passer ikkje. Sitér dette innlegget Link to post
Pettersenmotor Svart 7.April.2019 Link til dette innlegget Svart 7.April.2019 Undervannshuset passer rett over. Enkleste løsningen. Sitér dette innlegget Link to post
halco offshore Svart 8.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2019 Takk for svar da blir det nok å bytte over undervannshus Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.