Chill-tikki Startet 8.April.2019 Link til dette innlegget Startet 8.April.2019 (redigert) Hei, Vurderer å gå til innkjøp av en slik, men båten ligger på andre siden av landet. Noen som har en slik båt som jeg kunne få sett innvendig? Mvh Stian Redigert 8.April.2019 av Chill-tikki (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 8.April.2019 Link til dette innlegget Svart 8.April.2019 (redigert) Tsf har en FB side, du kan jo spørre der, https://m.facebook.com/groups/155033349306/ evt sende en e- post til en i styret i Bavariaklubben.no. Jeg mener det er en romslig 38-foter, en kamerat hadde en slik for noen år siden... lykke til, selv har jeg en Bav 36 2003 mod. Jeg misforstod overskriften før jeg åpnet innlegget, trodde du ville ha en som kunne se på en 38-foter i TRD, kanskje derfor du ikke får svar. Redigert 8.April.2019 av Code0 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Chill-tikki Svart 9.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2019 Beklager dårlig formulert overskrift, jeg fikk ikke til å endre. Takk for tips om FB side, jeg skal høre med de! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.